Immu-Health Wellness Company. | 甚麼是能量療法?
 

甚麼是能量療法?

甚麼是能量療法?

有做瑜伽嘅人應該都知道脈輪,運動係為咗追求脈輪平衡,一失衡唔好話影響健康,連情緒都會好影響。
生物共振就係以中國經絡、印度七輪學說為基礎,搵出身體原本最自然、最平衡嘅頻率。通過生物共振儀器,可以睇到我哋身體嘅頻率有冇異常,從而制定療程,去調整身體失調嘅頻率,從而令身體細胞能量回復最協調嘅正常水平。

頻率、能量,睇唔到摸唔到,話可以醫病感覺好似有啲虛無。講啲嘢畀你聽,現存最耐歷史嘅中華醫學著作《黃帝內經》,就有講「五臟有聲,聲各有音,聲音相和則無病」,即係表示各個器官均有自己獨有嘅聲音同頻率,頻率正常即係健康,頻率有異常,就會影響身體正常運作,出現健康問題。

生物共振無論喺尋找致敏原、對付傷風感冒、失眠、改善消化系統、紓緩慢性病、各種痛症或預防病毒感染都有顯著效用。
如果你抱受長期病患困擾,又或者身體有啲搵唔到原因嘅小毛病,但係足以影響生活同心情,Call我哋呀!Immu Health 同你一起搵出病源,逐點擊破!

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.