Immu-Health Wellness Company. | 血虛、成日頭暈眼花?生物共振可改善血液循環、加速新陳代謝
 

血虛、成日頭暈眼花?生物共振可改善血液循環、加速新陳代謝

血虛、成日頭暈眼花?生物共振可改善血液循環、加速新陳代謝

你有「踎低起身見頭暈」、行快兩步就頭暈眼花、心悸失眠、面色蒼白、月經量少?咁可能你係造血功能異常!

血液存量不足,女性每個月都會有經期,會比男性容易出現血虛問題;另外,喺中醫嘅角度,身體的瘀血阻滯脈絡、營養吸收不足、消化系統弱、過勞等,都會引致血虛。

都市人長期唔夠休息不足、工時長、食無定時,一系列唔好嘅生活習慣,令到血液循環同新陳代謝都減慢,造血功能當然都會變弱。血虛輕則個人無精神、易攰、貧血,但造血功能出現異常,若長期唔治療,有可能會惡化成白血病。

血虛除咗要補鐵之外,更加要側重調理血液同器官嘅平衡。生物共振檢測可以睇到我哋血液循環同新陳代謝嘅頻率係咪正常、係咪導致身體出現問題嘅主要原因、其他器官嘅頻率協唔協調等。Immu Health會為你製定生物共振療程,加強血液循環同新陳代謝嘅速度,改善咗造血功能,各個器官嘅頻率回復平衡,個人自然更有精神同活力,臉色都會紅潤光澤,更加減低引發其他疾病嘅機會。

如果你容易頭暈、易攰、貧血,快啲嚟Immu Health做個生物共振檢測啦,我哋為你搵出身體小大毛病嘅主因!

#ImmuHealth #生物共振 #血虛 #氣虛 #月經失調 #新陳代謝 #血液循環  #自然療法 #能量平衡 #Bioresonance

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.