Immu-Health Wellness Company. | 保濕不足以徹底保護皮膚?濕疹成因是太濕還是太乾?生物共振為你柝解
 

保濕不足以徹底保護皮膚?濕疹成因是太濕還是太乾?生物共振為你柝解

保濕不足以徹底保護皮膚?濕疹成因是太濕還是太乾?生物共振為你柝解

春天又起濕疹,冬天又起濕疹?
點解日日搽cream濕疹都係唔識好?

皮膚太乾會起濕疹,皮膚太濕又會起濕疹,到底濕疹成因係太乾定太濕?濕疹的確可以表現乾,都可以表現濕,所以發病主因不在於環境嘅濕度,而係皮膚本身就敏感脆弱。

成日都講,濕疹患者不論四季都要注意保濕,搽保濕乳液、面霜等外敷係辦法之一,不過都只係做到一時嘅保濕劑,唔能夠徹底保護皮膚。

嚟 Immu Health 用上生物共振儀器,搵出器官唔平衡嘅地方,從內到外剖析身體,逐點了解係咩原因導致到皮膚如此脆弱,知道濕疹嘅主因,先可以作出針對性治療。次次睇醫生都係頭痛醫頭、腳痛醫腳,唔想再食敏感同搽類固醇藥膏,嚟搵我哋試下新嘅治療方法啦!

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.